Klachten

Wat is de openingstijd van de klantenservice?

Deze is gelijk aan de openingstijden van onze showroom:
DI – DO 10:00-17:00
VR          10:00-21:00
ZA          10:00-17:00

Waar kan ik terecht bij klachten?

Hé, dat is vervelend dat je een klacht hebt. Bij Slaapdirect vinden we goede service net zo belangrijk als een goede nachtrust. Mocht je dus toch onverhoopt een klacht hebben, neem dan snel contact op met onze klantenservice van Slaapdirect: info@slaapdirect.nl of neem telefonisch contact op: 088 234 9898 en zij lossen graag het probleem voor je op. 

Er ontbreekt een onderdeel, wat moet ik nu doen?

Slaapdirect levert niet alleen topkwaliteit voor een scherpe prijs, maar zorgt ook dat jouw bestelling binnen 8 dagen bij je bezorgd wordt! Het kan zijn dat er in al het enthousiasme helaas een onderdeel ontbreekt in jouw bestelling, wat natuurlijk niet de bedoeling is. Om het op te lossen neem contact op met onze klantenservice van Slaapdirect: info@slaapdirect.nl of neem telefonisch contact op 088 234 9898.


Heb je je antwoord niet kunnen vinden?

Wat wil je weten?