ONZE REGELS VOOR HET RETOURNEREN BIJ SLAAPDIRECT ONLINE EN OFFLINE.

Ben je niet tevreden over je aankoop bij Slaapdirect of voldoet een product niet aan je verwachtingen? Dan heb je een extra lange zichttermijn van 30 dagen. De herroepingstermijn verstrijkt 30 dagen na de dag waarop jij of een door jou aangewezen derde, die niet de vervoerder was, het product fysiek in bezit krijgt. Zorg ervoor dat je ons wel binnen deze 30 dagen hiervan schriftelijk via e-mail, info@slaapdirect.nl, op de hoogte brengt. Nadat je aan ons kenbaar hebt gemaakt dat je gebruik wenst te maken van de zichttermijn heb je daarna nog 30 dagen om het product te retourneren. Het volledige aankoopbedrag ontvang je binnen 14 dagen na herroeping terug via hetzelfde betaalmiddel als waarmee de aankoop is gedaan, voor zover dat technisch mogelijk is. Heb je verzendkosten betaald? Dan ontvang je deze ook terug. We mogen wachten met terugbetalen totdat wij de producten retour hebben ontvangen of tot het moment je hebt aangetoond de producten te hebben opgestuurd, al naar gelang welk moment eerder valt.

Elk product dat wordt geretourneerd naar Slaapdirect dient in onbeschadigde staat en, indien mogelijk, in de originele verpakking teruggestuurd te worden. Indien u een zelfmontage product al gemonteerd heeft, dan dient u dit ongemonteerd terug te sturen. Waardevermindering, oplopend tot 100%, zal in rekening worden gebracht al naar gelang of wij het product nogmaals kunnen verkopen.

 

RETOURADRES / ANTWOORDNUMMER

Het antwoordnummer (gratis):

Slaapdirect

Antwoordnummer 14302

4693 WP Poortvliet

Het adres waar je naar kunt retourneren is (op eigen kosten):

Slaapdirect

Paasdijkweg 33

4693 RE Poortvliet

HOE RETOURNEER JE EEN BESTELLING NAAR SLAAPDIRECT

Het terugsturen van een bestelling van Slaapdirect is afhankelijk van de bezorgmethode van de te retourneren producten. Via de volgende stappen kan een pakketje via PostNL of via de bezorgservice van Slaapdirect worden teruggestuurd. Uiteraard kan je de producten ook via een andere vervoerder retourneren. Dit dien je zelf te regelen.

Een bestelling die is bezorgd door PostNL

Vraag een retournummer aan door een e-mail te sturen naar info@slaapdirect.nl. Dit nummer ontvang je via de e-mail en kun je invullen op het retourlabel samen met je naam, postcode en huisnummer. Plak het retourlabel op de buitenkant van het pakket, zo kun je het kosteloos met PostNL terugsturen naar Slaapdirect.

Een bestelling die is bezorgd door de bezorgservice

Vraag een retournummer aan door een e-mail te sturen naar info@slaapdirect.nl. Dit nummer ontvang je via de e-mail en kun je invullen op het retourlabel samen met je naam, postcode en huisnummer. Plak het retourlabel op de buitenkant van het pakket. Onze bezorgservice neemt contact met je op om een ophaalafspraak te maken. Op de afgesproken datum en tijd zorgt Slaapdirect dat het pakket wordt opgehaald. De kosten hiervoor bedragen €75.- en zijn voor eigen rekening.

De stappen die je moet volgen voor het terugsturen van een bestelling van Slaapdirect vind je op het bijgevoegde retourformulier. De kosten retourneren op andere wijzen is voor eigen rekening.

Een aankoop via de kassa retourneren

Een aankoop die is gedaan bij de kassa kan alleen worden geretourneerd bij de balie waar de aankoop is gedaan of is afgehaald.

Europese modelformulier

Je kunt ook gebruikmaken van het Europees modelformulier voor herroeping om aan ons kenbaar te maken dat u van de aankoop afziet. Gebruik van dit formulier is echter niet verplicht.